Törzsvendég programunk

"Miért szeretem Gosztolát? Szeretjük Gosztolát, mert pont olyan, amilyet mi szeretünk! Családias, békés, csöndes, ám szolgáltatásaival mégis világi:) Teljes mértékben fel tudunk töltődni, hála a Vendéglátók mindenre kiterjedő vendégszeretetének!!!!" /Szalay Kriszta és Cserna Antal, törzsvendégek/

Idestova 6 éve, egy barátunk ajánlására kerestük fel először Gosztolát. „Nem fogjátok megbánni” – mondta barátunk, és bíztunk benne, noha fogalmunk sem volt, mire vállalkozunk. Ismeretlen hely, ismeretlen környék, lesz, ami lesz. Nem csalódtunk, és annyira megkedveltük a Gosztolagyöngye Wellness Szállót, tulajdonosát/vezetőjét Bernadettet és férjét Istvánt, hogy azóta minden évben legalább egyszer eltöltünk ott 3-4 éjszakát. Egy kis történet a vendégszeretet bizonyítására: Két éve szobát foglaltunk a karácsony és szilveszter közötti négy napra a *-i kastélyszállóban. Kemény tél volt, és megérkezésünkkor derült ki, hogy elromlott a központi fűtés... .Mit csináljunk: Menjünk haza szégyenszemre, és töltsük otthon a négy napot? Aztán jött az isteni szikra: próbáljuk meg Gosztolát. Elő a netbookot, Internet, telefonszám: Bernadett jelentkezett. Elmondtuk, hogy éppen az ország másik végén vagyunk, hogy jártunk, és van-e esetleg szabad szobájuk. Megoldjuk, gyertek, hangzott a válasz. Amennyire a hó-és útviszonyok engedték, ledöngettük a 350 km-t. Este fél 11-re érkeztünk meg, egy kedves fiatal felszolgáló várt minket a számunkra félretett finom vacsorával, melyet nagy szeretettel tálalt fel nekünk. Azóta is visszatérő vendégek vagyunk. Tihanyi Márta és dr. Péter Antal (Budapest)

Szállodánkban a kezdetektől fogva törekszünk arra, hogy valóban családias légkör fogadja vendégeinket. Igazi VENDÉGLÁTÁST - így csupa nagybetűvel- próbálunk nyújtani, ahol a családunk minden tagja kiveszi a részét a munkából és észrevétlenül, a háttérből lessük vendégeink kívánságait. Nem mindig a külcsín a mérvadó, sokkal többet jelent vendégeink részére egy érdeklődő beszélgetés a házigazdákkal, a személyre szabott szobai bekészítések, egy őszinte mosoly, egy jól sikerült élményekkel teli kirándulás.

Fontos, hogy érezzék, hogy ide visszatérhetnek, hazajöhetnek.

A vendégkönyvbe írt köszönő sorok, fotók megosztása családi eseményekről, a megszületett unokákról és a számos visszatérő vendég a bizonyítéka annak, hogy
jó újra itt lenni és elmondani, hogy vendégként érkeztünk, barátként, szinte családtagként távozunk...

Ha Ön is szívesen átélné Gosztola varázsát, csatlakozzon törzsvendég programunkhoz. Várjuk jelentkezését, ha már járt nálunk és szívesen visszatérne újra.

Egyedi törzsvendég kedvezmények

Számos egyedi kedvezményt kínálunk visszatérő vendégeink részére, többek között:

  • last minute foglalások akár 30-50% kedvezménnyel, előzetesen névre szóló értesítéssel
  • éttermi és masszázs kezelésekre kedvezmény kupont biztosítunk
  • ajándék programjaink közül választhatnak
  • superior szoba, lakosztály foglalása felár nélkül (időszak és foglaltság függvényében)
  • teljes ellátás ajándékba
  • zalai ajándék csomag elutazáskor
  • SZÉP-Kártya tulajdonosok számára  - amennyiben nálunk váltják be kártyáikat – a beváltást követő következő tartózkodásra, a beváltási összeg 5 %-nak megfelelő nagyságú engedményt biztosítunk
  • ajándékutalvány vásárlása esetén egyedi árkedvezmények és rugalmas beválthatóság
  • corporate programunk keretében ajándék éjszakákat biztosítunk

A fenti kedvezményekből a szálloda ajánl fel a foglalás gyakorisága illetve időszak függvényében. Egyes szolgáltatások nem összevonhatóak.